La pausa dels morts + Taller de documentals socials gratuït

Taller de documentals socials gratuït a l'fnac- La Maquinista de Barcelona

Dins de l'fnac Visual Summer 2011 de l'fnac La Maquinista es farà un taller de documentals socials impartit per Samuel Sebastian del 19 de juliol fins al 25 de juliol totes les vesprades de 17h a 21h. Les places són limitades i la matrícula és gratuïta. Les inscripcions poden fer-se fins al 14 de juliol.

S'adjunta l'agenda de l'fnac- La Maquinista per al mes de juliol.

Inscripcions: comunicacion.lamaquinista@fnac.es
Info: sam@samuelsebastian.com/
comunicacion.lamaquinista@fnac.es



La pausa dels morts a l'fnac La Maquinista

La darrera pel·lícula del director
Samuel Sebastian, La pausa dels morts, serà presentada dilluns 18 de juliol a les 19h a l'fnac- La Maquinista de Barcelona.

La pausa dels morts
és un diari filmat sobre la mort de les persones estimades i reflexiona sobre la seua absència i el llegat que deixen al nostre interior. Tot això a partir de la relació entre el mateix director i sa mare, la pintora Ester Rodríguez-Ro.

TRÀILER

En primera persona: Vaig començar a rodar aquesta pel·lícula quan em vaig adonar que perdia a ma mare entre els meus braços. A partir d'eixe moment, la meua percepció del món va canviar substancialment: la meua relació amb la família, amb la parella i les altres relacions socials mai no tornaren a ser les mateixes. Vaig sentir que necessitava investigar sobre el meu passat familiar, repensar el meu present i mirar el futur d'altra manera. El meu estat d'ànim estava en suspens. Ma vida es trobava en una pausa que només poden conèixer el morts.

La música original és de Clara Andrés y el disseny gràfic de Roser Cerdà.

L'entrada és lliure.

+ Info:
sam@samuelsebastian.com
. 617278295, 932181193
Samuel Sebastian, pàgina personal
Viquipèdia

Publicar un comentario

0 Comentarios